Wednesday, April 22, 2009

My SiblingS...

entry kali ni nak citer pasal sibling aku lak pulak..aku der 5 orang adik beradik...kitaorg memang rapat giler..hehehe..tapi kadang2x gadoh2x lah jugak..wkakakak..biasalah tu..adat..tapi air yang dicincan x akan putus beb..jadik..aku mula..dengan....

Kakak Sulungku (Siti Sa'adah)
ini adalah akak sulung aku..bagi aku akak aku ni..serorang yang penyayang..rajin wat keje..hehe..kalau ade kat umah aku..perghh bersihh licin umah aku..bilik aku jua dikawal ketat olehnye..kalau besepahh..ape lagikk..huhuhu..die ni dah kahwin(alhamdulilah)..tak duduk ngn kitaorg lagik..tapi umah die dekat jugak..kt melaka jer..huhuhuhu...umurnya 29 taun nie...dah tua ek kak..hehehe..jgn mare!..peace

Kakak Kembarku (Mariam & Marina)

Mariam
Ini kembar yang pertama..mariam namanyer..umur 25 taun nie..sudah berkahwin taun lepas..skrng die duk KL..kat gombak..kakak aku ni tempat aku luah perasaan..cewahh..sbb die pandai jga rahsia..hehehe..kalau ade pape keinginan dihati..minta saja sama die..huhu.die ni suka masak asam pedas..asam pedas die memang kaw-kaw la..huhu..die sorang yg leh bawak bincang..n kdang2x telebih emosi..huhu..sorry ek kak..peace..

Marina
Ini lak kembar yang kedua..marina namanya..umur sama la..25 taun..lom berkahwin tapi dah bertunang..insyallah taun depan kot kawen..hehehe..akak aku ni lain sket..die garang woo..budak2x pun takot ngn die..tapi sebenarnye die baek..hehehe..kadang2x belanje aku..huahuahua...die keje jadi tutor komputer..bab microsoft office..memang die teror la..heheh..die jugak wat kad kahwin..tmpt die keje la..heheh...pape pun..die memang the best..hehehe...peace..

Diri aku lor (NazrY)
hehehe..ape aku nak citer pasal aku ni ek..aku adalah anak tunggal lelaki dalam family aku..huhuhu..orangnye kadang suke tersenyum..suke emosi..tapi insyallah dapat diatasi..hehe..status buat masa ni udah berpunyer..heheh..tapi jodoh menentukannya..aku ni kire ntahlah..kowang pepandai lah describe aku..kawan2x aku adah cermin untuk aku..hehe..aku ni seorang pendiam pun ade..bile tiada orang nak ckp ngn aku..pemalu pun ade..huhuhu..k ar..peace


Adikku yang com
ey(Nazirah)
hehehe..die memang comey pun..umur die 21 taun..status die..x tau..sbb die ni perahsia..tapi die kata waktu blaja malas nak pikir love2x nie..heheh..die blaja kat KUIS..kolej universiti islam selangor..amik course syariah..nak jadi pegawai JAIM katanya nyer..huhu..adik aku sowang yang manje..yelah anak bongsu..ape yg hendak..insyallah dapat..kalau mintak aku..aku akan usahakan..sbb die sowang jer adik aku.huhu..aku paling rapat ngn die..kadang2 balik sesekali..gado boleh..suke2x boleh..dan die ni jenis yg kool..hehehe..suke buat kek..best woo kek coklat die..heheh..k la..gud luck yer dik..peace

habis sudah aku..hehe..yang penting..adik bradik aku ni la pemagkin semangat..tika aku sakit,suke,senang duka..heheh..dowang sentiasa ade untuk aku..tanpe mereka..hidup aku x seceria sekrng..mereka mewarnai kehidupan aku di dunia ini..pape pun..semoga akak2x n adik aku berjaya dalam kehidupan mereka..semoga mereka berada di bwah lembayung ilahi..amin..sekrang aku bukan ade akak..ade abang2x gakk.abang2x ipar..hehehe..dowang jugak mengambil berat..bagus2x jugak menatu yusof nie..hehehe..k.. ni gambar aku satu family yang telah diframekan dan di letak di ruang tamu.,.huahuahuahua. ..Ini family aku..kacak x aku(prasaan lebih)..huahauahua...I LovE U ALL lar..hehe...

No comments:

Live Love Hope DreAm wiTh You

Daisypath Anniversary tickers

AKu adaLah Aku

AKu adaLah Aku