Thursday, April 30, 2009

Hari Ini...

salam sume..hehe..lame x update blog nie..lama ker??ermm..hehe..bz exam lar..tadi aku exam asas perakaunan..adeihh..leh tahan susah gakla..tapi alhamdulilah ade le jugak boleh jawab..exam ni ngn data struct paling ditakuti oleh aku..hehe..takot repeat la beb..hehe..tapi insyallah...ermm aritu KELAB aku KKDK masa anugerah pelajar 2008 UTHM menang besar ek..walaupun aku baru je join..tapi kelab ni memang paling best la..mendidik aku dari segi insaniah serta rohani..kat sini juge aku lihat ikat kekeluargaan itu sangat erat..hehehe..lagi 3 paper..diulang sekali lagi 3 paper..huhu..Multimedia yang banyk menghafal..data struct yang paling digeruni..diskrit yang paling kool..huhhu..pastu masuk short sem..hahaha..erm tadi ngah aku duk sowang...teringat lak pada pamily aku..lama x balik..jadi aku call la..hhehe..lepas ler ghindu ckp ngn pamily..baru semangat nak jawab exam akan dtg..insyallah..Ya ALLAH permudahkan lah jalanku untuk menimba ILmu..amin...adeihh...k lar..nak sambung baca multimedia..kepada Haniz aka BUDAK BAEK..aku baru tgk blog ko..sape la buat dajal tyme2x pekse2x nie..adeihhh..bnyk2xlah besabar..Skrng kesabaran ko sedang diuji...k..gud night...wslam...

No comments:

Live Love Hope DreAm wiTh You

Daisypath Anniversary tickers

AKu adaLah Aku

AKu adaLah Aku