Tuesday, April 21, 2009

ermm...hari yang ???

Assalammualaikum sume..hehe..lama x usik blog nie..tetibe jer nak tulis n nk jadi blogger..huhuhu..tapi papeun layan jer la..

hari ni hari yang boleh memeningkang..aku ade test hubungan sama etnik(ade yg jeles ni :))..huhu..hubungan etnik la..erm soalan nyer x banyak 60 jer..jawab 1j 45 min..start2x jawab paper..pergh berpeluh gak..hahaha..sbb aku ni malas nak baca soalan multiple choices nie..huhuhu..panjang sangat..jawapan pun seakan2akan sama..adeihh..poning pale otak den ni memikirkan nyer..mule aku jawab soalan yang senang..selak punyak selak..sampai soalan 60..gumbira hati ini..huhu..tapi bnyk gak soalan aku skip..patah balikk...buat balikk..amik masa la jugakk..adeihhhh..adeih lagikk..huhuhu..pastu tgk dah ade owang kuar..huhu..ni saiko nie..tapi dlm hati aku..lantak la..janji aku jawab soklan aku ngn sucess(teingat iklan gangstarz)..tengoklak si hafriz ni..mcm nak kuar dewan..tgklah rumet aku kat belakang..khusyuk menjawab..asri(tauke kete) dah kuar dah..ape lagi..aku semak wat kali terakhir..semua dah dihitamkan..pastu..dengan bangganya..opss..huhu..aku pun kuar dewan..walaupun pening ngn soklan yang amat mememingkan itu..huhu..selamat 1 paper..tggal 5 paper lagii..aduihhhhh..tapi x per..perjuangan belum selesai..cehhh..poyos lebih..ape lagi..balik test..makan tgh hari kat 'mak jan'..hehe murah beb..pastu balik tido..hauhauahua...

tu le alkisahnye aku hari ini..hari ini x bende pelik..cume ade orang bagi kerepek pisangg..sedap woo..kegemaran tue..tq..k..chayokkkk...salam dari TeRuNa..hehehhe

No comments:

Live Love Hope DreAm wiTh You

Daisypath Anniversary tickers

AKu adaLah Aku

AKu adaLah Aku