Wednesday, April 22, 2009

adeihhhh...

Salam..huhu..ari ni aku duk ngadap blog sambil belek2x slide database..x der mood lor nak baca..lagi2x lepas tgk cary mark akaun...32/50 jer..adeihh..ni mesti ade yg x kene..kene post mortem nie..huhuhu..maybe aku x dtg 2 minggu tue..ade asiment klazz yg kene antar...tapi x per la...kire besyukur la gak..mule2x rase down..tapi setelah aku mkn n lelapkan mata...hahaha..bukan nak lari pada masalah..tapi mase tu memang ngantokk..si dia dah pegy merewang di BP mall..n the geng..syoknyer die pi jalan...

pasni kene stady akaun lebeh sket..coz paper die next week..takot tak sempat..dah la 2 minggu x dtg..kene cover lagi tajuk yg aku x pnah blaja..kene minta tolong sifu aku..asri..kuwhere..hafriz..hahaha..weh kowang ajau aku sampai aku faham..huhuhu..bukan sengaja x dtg klaz..die sebabkan penyakit chiken pox yang melanda dalam hidupku..tapi x per...terima jer..maybe dugaan aku..sampai sekrang bekas2x tu x ilang melekat kat kulit muka n serta badan aku nie..ermm owang pun tgk pelikk jer...hahahaha..tapi ade aku kesahh..wakakaka..muke berkawah x per..janji hati mau baek beb..hehehe..maybe makan berbulan2x nak ilangkan bekas nie..biasalah..doktor tu ade ckp..kalau dah besar2x ni kene..chiken pox die pun besar2x la..kowang nak tgk gambar muka aku dilanda penyakit ini??x payah la..takot korang seriau..hahahaha..dah melalut nie...jam dah menunjukkan pukul 4..aku mau basuh baju sat..pastu solat..jgn lupe solat yer kowangg..chayokkkk...peace..(@




Ini aku ade latihan mata untuk kowangg..relakss...layan jer kan...

No comments:

Live Love Hope DreAm wiTh You

Daisypath Anniversary tickers

AKu adaLah Aku

AKu adaLah Aku