Wednesday, April 22, 2009

Adoyaiii...

Salam..huhuhu..ciplak ayat hafriz..adoyaaaiii...ape nak buat malam nie ekk..baru pas balik makan nie..kat taman manis...makan nasi goreng ikan masin ngn air nescafe ais(opsss ade yg mare nie)..terorderrr...hehehe..masinn wo nasi dier..nak jer aku ckp mcm nie.."nak nasi goreng ikan masin..tapi masinnyer kurang kan sket"..bleh x mcm tue..huahauahuahua..

budak2x umah aku lak ngh baca titas..esk exam..titas senang jer..hauahuahauhaua..skrng diorang ngh duk bertungkus lumus memerah otak cari jawapan..jawapan aper??rahsiaa...hahahahaha...cari maksud ayat-ayat yg x penah mereka dengar..huhu..contoh..iddah..rupanya eddah..konfius gak dorang nie..ni aku nak pekenal kan housemate aku..terdiri daripada...jeng..jeng...jeng..

Aiman merangkap ketua rumah B302..ade pesanan dari aku "bile nak repot tandas umah kite tersumbat nie"..hahaha..Ary asrol..merangkap memengang rekod tido paling lama setakat ini..huhu..Zulfadli merangkap cikgu dalam umah kami..pape masalah tanye sama die..hehe..Hazizul merangkap org paling tua dalam umah kami..maintainn macho..huhu..Alias merangkap budak umah paling canggih n jiwang..huhu..asyik 3G..hahaha..canggih la tue..jgn mare..n last kali rumate aku..Ku-where merangkap lecturer PES..hahahah..sape nak main PES..sila la datang bilik E(opss promote lak).

tu jela perihal budak umah aku untuk 2 sem nie..pasni dah x serumah lagik...hehe..duk umah ngn kowang sume memang best ar..bnyk gak bende aku tau..tau pasal penyakit chiken pox..hahah(ary pakar bende ni)..game2x yang terbaru..leh dapat movie yg latest dengn cepat..wakakaka..bekongsi idea..luahan pendapatt..huahuahua..x terkata la..pape pun..GUD LUCK untuk kowang..semoga dapat ape yg kowang impikan..jgn putus asa..okeyhhh...peace..wslm...

No comments:

Live Love Hope DreAm wiTh You

Daisypath Anniversary tickers

AKu adaLah Aku

AKu adaLah Aku