Wednesday, April 22, 2009

Kenangan Lama Mengimbau Kembali...

Salam..tgh duk baca database..(baca nyer tidak..angan2x je lebih)..teringat pulak member2x lama poly..6hb5 ni aku konvo..walaupun masa tu dalam modd exam..huahauhua..giler pe aku ni..tapi skali seumur hidup beb..3 taun aku betapa kat poly tu..baru dapat dip..hehehe..tapi yag x best nyer..kawan2 aku yag lain sidang pertama..aku tukar sidang kedua disebabkan aku der exam untuk sidang petama..(mesti kowang serabut)..tapi nak samngt konvo tu ade..huhu.sanggup tukar sidang..ngn kiki n asfa..hehehe..insyallah semua bejalan lancar..oppssss...bukan nak cita tu sebenarnya...

nak cite kawan-kawan aku kat poly..aku ni kire de group la jugak kat poly tu..grup blaja..sembang..gosip(wakaka)..grup kaki jalan..hahaha..sume tu bagi kenagna kat aku..senarai ahlinya ade 4 org boyz..n 3 gurllz..meh aku senaraikan..

Affendi bin Othman@pen@Esso
secara ringkasnya die ni seorang leh jadi pemimpin..n slalu jadi ketua..involve dalam satu persatuan iaitu PRSP..kire mcm KKDK la kat sini..die yg menarik aku n the geng masuk klab ni..hehehe..best woo..die ni sorang yang boleh bawak berbincang, kaki komputer..bab2x pasal komputer tanye lar die..hehehe..skrng die dah kat UPM dah..sambung course..semoga berjaya PEN!!!

Muhammad Hakim Bin Rahman@popo
hehe..die ni aku knal sejak skool menengah lagi..tgkatan 1-3..pastu masuk skool teknik yg lain..n then poly jumpe balik..huahua..die ni bagusnya..die layan semuaa..suke gak ketwa..n the suke buli orang n org akan buli die balik(opss..kdang2x la)..die jenis fun pastu mak die wat kek coklat best wo..kenyang itaorg..yg penting die la slalu jdi ajk pengakutan kitaorg..huhuhu..skrng kat UTEM amik electric power..Semoga berjaya POPO!!

Shariffudin Bin Ismail@jebat@din
ni lagi sorang..kat poly..hingga sekrang..die lah kwan baek aku..kwn karib la..kat mana2x pegy kalau ade din..ade aku..huahuahua..kawan suke,kawan gado..sume lar..sbb maybe kitaorg lahir dalam bulan yg sama..bende yg kitaorg pikir pun bende yg sama..huhuhu..die ni kira boleh mempengaruhi orh..jenis yg ego(opss sory din),seorang yang tegas dlm keputusan..n pandai dlam smua hal..die ni tua sket dari kitaorg..huhu..pandai gunting rambut..huhuhu..sekarang die baru habis kursus INSEP..pastu now duk kat umah tanam anggur..carik keje.. x dapat2 lagik..ciann..hehe..papepun..GUD LUCK DIN!!!

Azriyani binti Bunaim@yani
hehe..budak sowang ni suke ketawa..tapi kadang2x emosi pulak terlebih..huhu..yani ni ,nak ckp cmana ek..slalu kata die cantikk..huhuhu(betulkan yani)..hehehe..die ni kire orgnye suke memendam perasaan..hahahaha..status die skrng single..huhuhu..die keje skrng sambil tggu keputusan U bulan 6 nie..pasni leh banje akuu..huahuahua..die sorang yg boleh bawak bincang n kadang2x aku suke tgk muke die bile konfius..wakakakakakka..chayok YANI!!!

Anis Idayu Binti Muhamad@anis
anis oh anis..aku rapat ngn akak anis ni sejak sem 1 agik..opss akak le pulak..tapi emang betol sbb ko tua dari aku..huahauahuahua..die ni kadang2x jadi tempat luahan hati pun ade..huhuhu..sorang yg periang seperti kanak-kanak..seorang yg moody kadang2x..n skrng status die..urmmm..ape ek anis..huhu..die pun tggu keputusan U..n skrng duk ghumah ler..jadi penanam anggur yang berjaya..hahaha..pape pun gud lcuk ANIS!!!

Isma Atiqah Binti Ngadiran@isma
hhe..budak paling kecik dalam grup kitaorg..die ni seorang yang sentiasa gabra..hahaha..x lah sentiasa..suke senyum..n bnyk skandall..opss...skrng die kat UTHM..amik course letrik..ermm walaupun dalam U yg sama..jarang jumpe dien ni..busy kata nya..tapi die ni suke nanges..hehe..hati cepat terusikk..hehehe..k la islamm Peace for ISMA!!

Tula grup aku...teringat balik zaman-zaman dolu..huhu..ghindu sama kowang..tapi ingat setiap dari kita ade pegang satu love..simpan yer..manalah tau kalau terjumpe x knal..LOVE tu mengingatkan kowang..tentang kiter bertujuh..hehehe...Memori tetap dalam ingatan..die x kan lupus sehingga korang delete dari ingatan..kamu ssume..semoga berjaya...Ingat daku dalam doamu..cewaaahhhh...hahahahhaa...nanti ade masa kau uploadkan gmbr mereka disini..k..chayokk..wsalam...


Ini lah grup aku..dari kiri: POPO, ISMA, YANIE, ANIS, DIN, AYIE, PEN

2 comments:

Unknown said...

"hahahahaha...kire bape kali aku moody dlm 3taun??"

kate hakak anis sambil cekak pinggang!!

HanYa DiriKU.... said...

huahauhua..ade ler..cube ko ingat balik.wakakakaka

Live Love Hope DreAm wiTh You

Daisypath Anniversary tickers

AKu adaLah Aku

AKu adaLah Aku