Tuesday, April 21, 2009

My paRents...

saje jer..heheh..nak citer pasal ape ek..cite pasal family aku la..huhu..yela..kalau xder family..takder la aku disini..family la bnyk bagi dorongan dan harapan untuk aku berjaya..selain ehem2x..hehehe..rindu nyer sama dorangg..hehehe..entry kali ni..aku citer pasal parents aku dulu

Yang Pertama...My Father (YusoF Bin MohammEd SallEh)

ini abah aku..garang x??hehe..owang tgk die pun orag kata garangg..hehe..tapi abah aku nin sporting..tapi sporting bile dah besar jer..masa kecik..garang wooo..alat tulis x cukup jer masa skool rendah..kene rotann..hehe..takper..tu yg menjadikan aku org berguna..amin..abah aku ini memang best..kalau anak-anak die nak apa2x..lambat atau cepat..mesti ditunaikan..trimas abah..sayang abah(bokan bodek ek)..hehehe..(abah aku keturunan bugis,asal singapore)


Yang Kedua...My Mother (Wan Fatimah Bte Sheikh Abdul Rahman)
ini mak aku la pulak..heheh..mak aku ni keturunan arab..mancung kan hidung nye..hehe..mak aku ni memang garang..tapi skrng sporting la sket2x..anak2x die memang die jaga2x elok..kalau salah sket..ape lagi..hehehe..berkata-kata la die..(berleter)..tapi xper..kerna leteran die tu..aku jadi sampai skrng..mak aku ni memang paling best..sayang mak..
mak aku ni pun garang la gak..hehehe..mak aku ni idola aku tau..sume keje die buat..walupun sakit..tetap ngn bunga pujaanya..bunga orkid..umah aku bnyk bunga orkid..hehehehe....


Begitulah kisah dua org yang paling penting skali dalm hidup aku...tanpa mereka..aku tiada disini..bile aku nages,bile aku ketwa,bile aku sedih,bile aku sakt,bile aku senang..mereka sentiasa bersama aku..setiap saat, setiap detik..mereka x penah tggalkan aku..sob..sob..(sedeh la pulak)..betoll nie..saat aku ingin jatuh,, aku akan bayangkan muke mereka..penat lelah meraka..ingin aku berjaya..doa serta harapan mereka aku bawa bersama..biarlah mereka menagis dengan kejayaan aku..bukan kegagalan aku..insyallah mak abah..dirimu berharga buat diriku..satu puisi aku reka untu mu..abah emak..

PuIsI

abah, aku tahu, bila aku sedang tidur nyeyak, dikau bangun untuk bekerja... menyara kami skeluarga..
emak, aku tahu, tika aku sedang dilanda masalah, dikau menjadi pendengar setia, dikau memberi aku semangat..
abah, emak...
aku tahu.. dikau berdua ade bersama aku.. aku tidak mahu kehilanganmu,, aku takot jikalau keadaan itu berlaku...
abah,emak.. doakan la aku disini.. bersama-sama ilmu yang ingin aku pelajari.. mengikut rentak dunia.. yang semakin rancak..
abah,emak..
aku amat MerinduiMu.



Ini Pasangan Paling Bahagia..hehe..

No comments:

Live Love Hope DreAm wiTh You

Daisypath Anniversary tickers

AKu adaLah Aku

AKu adaLah Aku