Saturday, September 11, 2010

Raya...Raya..Raya...

salam semua...sekejap je dah raya ke-2..huhuhu...cereka raya bermula pada malam raya...berbuka bersama family dan kazen..walaupun x ramai tapi tetap meriah...kalau dulu masa kecik..pas abis je berbuka last puasa..terus main bunga api..beli mercun..waktu kecik paling best la...huhu..dah besar panjang.. xder la lagi nak main bunga api..tengok jer adik2x sepupu main..huhu...n malam raya di hidangi dengan juadah muvie yang best2x..huhu..duk tgk TV smpai tengah malam..keesokan paginye..selepas subuh..dah pegy menziarahi pusara atuk dan nenek...bacaan yassin dihadiahkan semoga mereka ditemoatkan disisi org yng beriman amin...selepas itu..bersiap2x dengan pakaian baju melayu yang telah ditempah khass sebelum puasa agik..huhu..warna maroon :) pilihan hati my mum...n teross g masjid bertakbir dan juga sembahyang sunat Aidilfitri...dekat masjid berjumpa dengan sahabat lama..Husaini, Asyraf, dan ismail ;)(sek.rendah telok mas)..dah bertahun juga dan bertemu dan bertegur sapa...selepas solat..balik rumah n apa lagi balun ketupat rendang..huhu..aku rase raya taun ni..aku naik 3 kg kowt..n duk rumah dulu tunggu sedara datang..lagipun abahku mau sembahyang jumaat dahulu baru kuar beraya..selepas solat jumaat..kami satu family pergi beraya umah sedara belah my mum n my dad..x best kan sbb kg kat MELAKA jerr..huhu..taun ni..kami tambah 1 orang baru..abg ipar bawu..huhu..n taun ni jugak cucu kesayangan mum n dad x balik raya..die balik raya ke6 :( ..x per la..lambat2x pun jumpe juger..huhu..lepas je menziarahi saudara mara..balik le kerumah..merehatkan bdan ..penat tuu...tapi kene pegy juger..kalau x, tak kenal saudara la..hehehe..taun ramai sedara2x dtg sampai pukul 12 baru semua beransur pulang ..letih tapi memang serunuk :0..tu je la..cereka raya aku pada tahun 2010 ini..gambar2x raya belum di transfer lagi..pas transfer boleh le letak :)

P/S:..taun ni insyallah dapat jalan raya bersama akwan2x skool rendah SKTM...yuhuuuu:)

1 comment:

popo said...

rumah aku ko x dtg pun

Live Love Hope DreAm wiTh You

Daisypath Anniversary tickers

AKu adaLah Aku

AKu adaLah Aku