Tuesday, September 7, 2010

Epilog Syurga Cinta

Salam semua..hurmm..pernah tengok tak cerita ini..cerita ini macam cerita syurga cinta tapi ini the series kat Tv3..cite ni memang best ar..ada adik mia sara..serunuk tengok keletah budak kecil 4 tahun nie..lagi satu gadis idaman aku pun belakon gak..opsss..huhuhu..kalau la dapat gadis seperti itu..akau lah orang yang bahagia dalam dunia..huhu..terlebeyh sudehh...huhuhu..papepun hope kowang gak layan c iter nie...huhu..jom pegi teratak SYURGA CINTA :)



Epilog Syurga Cinta diadaptasikan dari filem Syurga Cinta yang pernah dilakonkan oleh Heliza, Awal Ashaari dan adik Haziq. Epilog Syurga Cinta dilakonkan oleh Zizan Nin , Fida dan adik Mia Sara.

2 comments:

aNieCe said...

haha...da lame siot x tgk blog ko ni.igtkan da off terus! haha

HanYa DiriKU.... said...

aku berehat bersama KIT KAT..huhuhu

Live Love Hope DreAm wiTh You

Daisypath Anniversary tickers

AKu adaLah Aku

AKu adaLah Aku