Tuesday, September 7, 2010

i'm back....

salam sume...sepi jer blog ku nie....hurm biasalah..nak berblog ni pun ade mood juger :) insyallah pasni leh ler activer berblog..hehehe..erm..apa yer nak dicitekan..hurmm dah 5 bulan jugak ar x der entry bawu..huhu..bz sikit mase short sem aritu start dari bulan 5 sammpai bulan 7..bz short sem n program universiti x lupe juge kelab KKDK :)..yang aku ingat la kan..short sem kali ini adalah tg paling worstt skali..disebablan ada aplikasi sistem maklumat..mcm MINI PSM..ades...memang payah la..n ade gak cyber entrepreneurship..yang sangat bnyk presentation and lab repot :(..sampaikan kumpulan kami rasa mau repeat je projek MINI PSM tu..tapi tidakk..huhu..ngn usaha hafriz,amat,reza,n imran..dapat juger disiapkan walaupun xbrapa nak siap..opss..huhu...bila result kuar sume terkezut dapat B..alhamdulilah..sebab ingat dapat C ker..hehe..papepun short sem aku di U nie dah abes coz sem ni aku final year :)erm n then yang membimbangkan aku..pointer laa kan..hurm..turun seyh sem lepas ;( sem ni PSM aku bermula..tapi x tau nak mulakan cmana..hehehe..n ada citer pasal PSM aku ni..nanti la aku citer en3 seterusnya..hehhe..

Dalam masa short sem..hurm ade program yg aku involve..Seminar PRS kebangsaan kat UIA,jadi pengarah program untuk lawatan SK felda tenggaroh,Progam memperkasakan remaja sembrong, Minggu Haluan Siswa yang paling best skali :)..bnyk gak ar..terlampau bnyk nak ditulis disini yer...

yang penting apa yang aku lalui ini..dapat dijadikan kenangan manis aku lepas aku abes U nanti..x der la aku mengejar akdemik je..kegiatan sosial perlu juger ye kawan2x :) x kisah la org nak ckp aku gile kelab aku..sbb aku memang suke kelab aku..sayang gilor kat kelab KKDK..LUV u KKDK UTHM :)

No comments:

Live Love Hope DreAm wiTh You

Daisypath Anniversary tickers

AKu adaLah Aku

AKu adaLah Aku