Thursday, January 28, 2010

hatiku....

salam 1 ukhwah..erm aku sangat bosan..tensen pun ada..rindu pun ada..maybe aku kena balik kg minggu ni...itulah yang selalu aku buat jika jiwa aku kacau..balik kg menatap muka family aku..aku rasa tenang..seakan-akan masalah aku hilangg..tapi minggu ni ade family day KKDK?family aku disini jua..tapi x pe..melaka dekat je..pas family day aku balik kg..hehehehe..biarlah orang kata "ko ni asyik balik kg je..tau la rumah dekat"..tapi desis hati kecilku berkata..selagi aku ada abah..selagi aku emak..selagi aku ada kakak..selagi aku ada adik..selagi aku ada family..aku akan membahagiakan mereka..walaupun hanya balik seketika...aku tau kowang pun begitu..aku tau kowang pun rindu kan family..tapi mereka jauhkan??telefon la mereka walau kamu jauh sekalipun..kerana mereka juga rindu untuk mendengar suaramu..jikalau ini takdirnya..aku tidak mahu kehilangan familyku yang kucintai..i luv u abah,emak,kakak,adik...kerana CINTA kepada kamu semua..ia tidak hilang..malah akan kekal selama-lamanya..hanya itu doaku dan harapanku..setitis air mata yang menitis..ibarat cintaku yang tidak akan hilang..INSYALLAH..wasalam

2 comments:

Era said...

ehem2..homesick ke cik abang?? eh,cik adik..haha~

salam ziarah.blogjoging petang2 ni~

HanYa DiriKU.... said...

huhuhu....homesick la gak..tapi x dpt jugak balik...kene balik mase raya cine..keje belambak..adeyhhhh

Live Love Hope DreAm wiTh You

Daisypath Anniversary tickers

AKu adaLah Aku

AKu adaLah Aku