Tuesday, January 26, 2010

Adakah aku Yang Terlambat???

salam 1 ukhwah...ent3 kali ini agak sedeh bunyi nya..aku pun tidak tahu..adakah aku teperangkap dengan dunia ku sendiri..aku tau insan yang aku suka itu sudah ada empunya..tetapi entahla..desis hatiku berkata..ermm biarlah rahsia...tapi insyallah..biarlah ia berlalu..aku tau..diriku ini x layak untuk dicintai..bukan ayat kecewa tapi aku tau..jodohku akan datang jua..sekarang..hanya family n kawan2x peneman diri ini..biarlah diri 'single' sehingga ada seseorang yang berjaya mencuri tulang rusuk ku nanti..insyALLAH...kepada kawan-kawanku yang sudah mempunyai kekasih..jaga lah kekasih anda..dan penting setia la n jgn lah curang..kerana setiap insan mempunyai perasaan apabila dilukakan...n sekarang baru ku tau CINTA ITU SANGAT SUBJEKTIF.....yang penting aku cintakan ALLAH dan Rasul-NYA..cintakan familyku..cintakan kawan-kawanku...cintakan saudara seislamku..cintakan semua makhluk dimuka bumi ALLAH ini......

No comments:

Live Love Hope DreAm wiTh You

Daisypath Anniversary tickers

AKu adaLah Aku

AKu adaLah Aku