Tuesday, January 26, 2010

Blogku Bersawang,,,

salam semua..salam satu malaysia...akhirnye..blog ku bersawang 2bulann....ntah tetiber je malas nak tulis disebabkan..aku terdelte sume template blog aku..tu yang tensen tu...tapii skrng ade mood mau menulis balik..mau berkongsi pahit atau manis...n blog ini bukanya diariku tapi atas rase ingin luahkan pendapat..atau bakat terpendamm..hahahha...erm..selama blog ku berswang ni..aku nak topuplah sikit ape yg terjadi 2 bulan yang lepas.....

first skali aku nak citer pasal aktiviti aku mase cuti..pasal SDNAD(sejenak d'naggroe aceh darussalam)..perjalanan yang membawa aku ke satu dimensi yang berlaina..nanti akuc iter pasal SDNAD ini die entry berikutnye k..

k...setelah bosan duk dirumah..akhirnya..result pun kuar...alhamdulilah..resultku mencapai targett..target aku sbnarnye untuk memaintainkan pointer aku yg turun secara mendadak mase tahun 1 sem 2 aritu...k..pastu selang seminggu..bermula episod baru aku di UTHM ini..masuk tahun 2 sem 2..menarik nafas lega kerana tidak pening kpala untuk menyusun jadual..hehehe..semuanyer teratur...sem ini aku amik 17 credit hour..rase berat gak sbb bnyk subjek 3 credit...tapi nak atau x nak..semua itu perlu ku tempur..insyallah akan ku usahakan...

sekarang aku rase happy sebabb ramai kawan-kawan ku dsekilingku...aku rase amat bersyukur kerana dikurniakan kawan seperti mereka..Insyallah..semoga ukhwah yang terjalin ini tidak terputus di tengah jalan.....Insyallah...

No comments:

Live Love Hope DreAm wiTh You

Daisypath Anniversary tickers

AKu adaLah Aku

AKu adaLah Aku