Sunday, June 9, 2013

Toys R Us!!

Assalam readers..kowang penah dengar kedai Toy R Us tak?kedai yang 100% menjual alat permainan tak kira untuk kanak-kanak or org dewasa..aku yang berumur 26 (x tua sangat kan..huhu) pun baru jejak kan dalam kedai ni..ini semua adik aku la sebab die nak belikan toys untuk 2 org dak kenit buah hati kami skeluarga..najla and auni ;) kalau di Melaka kedai ini dekat 3rd floor Dataran Pahlawan bandar hilir..masuk je kedai rambang mata...haha..pusing-pusing cari toys..harga die jangan cakapla..tapi maybe kualiti dia ok..apa yang korang idamkan masa kecik semua ada la..aku pun naik pening nak pilih..haha..jadi aku follow je adik aku..n then adik aku pun pilih 1 set mainan untuk warna and 1 set mainan untuk menulis..kita kalau nak belikan mainan untuk kanak-kanak mesti sealiran dengan pembelajaran supaya otak mereka sentiasa genius ;) pastu bayar kat cashier siap ada potongan lagi tu..terbaek..jadi kalau kowang baca ni jangan lah kedekut sangat duit tu..sesekali belanja la anak-anak anda ;) but perlu memilih ;) layan gambar sikit la..








No comments:

Live Love Hope DreAm wiTh You

Daisypath Anniversary tickers

AKu adaLah Aku

AKu adaLah Aku