Friday, June 7, 2013

DIMA MITC

salam readers..hari ini hari jumaat..jadi hari yang sangat besttt sebab esok dah cuti..huhu..perjalanan hari ini sangat smooth..kerja pun tak banyak sebab kene configure wireless router untuk JKR Melaka Tengah..pastu waktu nak solat jumaat wat plan zamer ngan anep (member kamceng satu opis) g makan DIMA MITC..before that tunaikan kewajipan sebagai umat islam di masjid AL-Alami MITC..lama x pegy masjid tu since dah kerja JKR nie..pas tu gerak makan ke DIMA MITC..order Kabsa AYAM untuk 2org (aku n zamer) dan anep order zurbaijan..huhu...sedapp hingga menjilat jari..kenyang terus jadi malam ni kene diet..hahaha..pastu now aku selalu balik 4.30 disebabkan ayah aku ada keje kene la amik adik aku intan payung balik keje 5.30..hehe..k la kawan-kawan patik mengundur diri..tunggu entry seterusnya..huhu..

                                 anep yang sedang kelaparan dan zamer tengah call kekasih hati

No comments:

Live Love Hope DreAm wiTh You

Daisypath Anniversary tickers

AKu adaLah Aku

AKu adaLah Aku