Friday, June 7, 2013

fuhhh..berhabukkk

Salam semua...berhabuk sakan belog aku nie..haha..baru sekarang nak berbelog balik..sebab apa ek..buhsan kowt..untuk pengetahuan korang..aku sekarang sudah berpindah tempat kerja di Jabatan Kerja Raya Melaka as technician computer..back to basic..tak semestinya dah dapat degree kita x boleh bekerja dari bawah..step by step insyallah..btw kat sini aku dapat boss yang best..banyak ilmu aku dapat...member2x opis semua terbaekk..dah nak dekat setahun aku kat sini..rasa macam tak nak cari kerja lain tapi nak buat macamana..kene la pikir masa depan ;) dalam tahun nie je banyak perkara manis dan pahit aku rasa..itu lumrah kehidupan..nanti aku cite next post k..haha..kalau kowang nak baca la kan..


No comments:

Live Love Hope DreAm wiTh You

Daisypath Anniversary tickers

AKu adaLah Aku

AKu adaLah Aku