Monday, May 3, 2010

alahai buku....



salam kawan-kawan...tau x di atas ini buku apa??ni nama dia buku OOP..paper nyer ari rabu ini bermakna hanya 2 hari je aku ngadap buku nie..x tau nama subjek ni mcm susah nak kubawa..cary mark pun cukup2x makan jer...maybe subjek coding kowt...takpelah..orang kata tanpa usaha kita x berjaya..jadi ayie..berikan usahamu yang lebeh..jgn lupe berdoa dan tawakal kepadaNYA...insyallah pasti kamu berjaya..amin...kepada PN.Hannani..thanx sbb ajar kami seksyen 3 untuk subjek ini..yang penting skrng adalah targetku lulus dalam subjek ini :)..amin...gud luck kawan-kawan yang mengambil subjek ini..chaiyok...wslm....

2 comments:

shinawawa eyenie said...

kenal buku ni..rmte sy gah mengulangkaji buku c++ tu..he2..good luck utk kamu

HanYa DiriKU.... said...

hehehe...tu la..sy pun menelaah buku ini...sngt sukeee(sebaliknyer)..hehehe..

Live Love Hope DreAm wiTh You

Daisypath Anniversary tickers

AKu adaLah Aku

AKu adaLah Aku