Saturday, May 8, 2010

akhirnya....

salam sume...akhirnya berjaya juga aku menhhabiskan final exam ku di semester 4 ni.....tapi paper last 'networking' sangat2x lah mendukacitakan...rasanyerr mcm tak tau pape n apa yg kubaca sume dah meruap hilang kemana..pastu apa lagi..aku goreng setiap soalan sampai hangusss......paper 3 jam..2 jam sudah kuar..bukan hebat ye kawan-kawan..cume bosann :(

tapikan..tapikan....hehehe...yang penting final dah habis...alhamdulilah..hope result kalau turun pun maseh diaras yang selamat...amin....isnin ni dah mule short sem..arini lak jadual aku membersihkan rumah sewa..angkut barangg...tapi....barang kat pewira aku x kemas lagi..hehehe.....

k la yer..bersambung dient3 yang lain..mau kemas dulu..takot x sempat :)
wasalam..

No comments:

Live Love Hope DreAm wiTh You

Daisypath Anniversary tickers

AKu adaLah Aku

AKu adaLah Aku