Thursday, February 4, 2010

tensen week...

salam semua..tak tahu lah kenapa..this week sangat tensen...maybe ada test and asiment..itu lah lumrah pelajar..apabila ada test..darah gemuruh itu datang...stress menyelubungi diri..kenapa??disebabkan kita tak bersedia untuk menduduki test tersebut..cubalah kalau kita bersiap lebih..tak study last minute...maybe leh skor..tapi itu mengikut rezeki masing-masing..this week aku ada 3 test..3D,OOP,ngn OS..3D dah lepas..tggal lagi 2..OOP semestinya coding....dan OS semestinya mengira..erm..tempur jerr laa..kalau x mo tempur x yah ler jadi student...hehehhe..next week maybe tensen dah hilangg...sbb balik kampung..hehehehe...yuhuuu...lame dah x balikk..windduuuu bebb...tapi yang penting..projek-projek untuk subjek sem ini semakin bertambah..hehe..aku hanya mampu tersenyum...InsyALLAH..tiada apa yang musykil didalam dunia ini..jika kita x berusaha...rite??k lar..papepun gud luck to all my prenz....wsalam

No comments:

Live Love Hope DreAm wiTh You

Daisypath Anniversary tickers

AKu adaLah Aku

AKu adaLah Aku