Wednesday, February 10, 2010

Balik Kg..yeahhhh!!!

salamm sume..tidak tau ape yang mau dicoretkan...this weekk penuh dengan test n asiggnment...tensen pun ade sbb x dpt buat dengan baik semasa test...adeyhhh..x pelar ..sume dah terjadi..tawakal je...insyALLAH..dipermudahkan..tapi ent3 kali nie mau cite pasal balik kg sempena cuti mid sem...n mau wish happy chinese new yeae kepada semua raka-rakan chinese ku di mana jua anda berada...ari ni ari RABU..kol 3 aku balik MELAKA...lama dah x balik..homesickkkk....tapi balik pun ade keje yang perlu disuapkan..report kenegaraan...erm takpe lah...jadiiii sekarang ye kawan-kawann..kiter hoilidayyy n belibur bersama pamily tercayanggggggggggg......wasalam......

2 comments:

Live Love Hope DreAm wiTh You

Daisypath Anniversary tickers

AKu adaLah Aku

AKu adaLah Aku