Thursday, February 4, 2010

MARI-mari KITA mengundi....PRK

salam semua...hehhe..sekarang minggu mengundi untuk IPTA..semua IPTA sudah mengundi dan UTHM tak terkecuali tetapi lewat sedikit kerana menghormati kemangkatan SULTAN JOHOR, sebelum itu kita sedekahkan AL-FATIHAH kepada baginda..Semoga rohnya dicucuri rahmat..amin...

ok berbalik kepad ent3 diatas...sebelum mengundi mesti la org yang tercalon tu akan membawa manifesto beliau..sehingga seluruh Universiti di hiasai dengan langsir2x yang warna putih..memang semangat betol2x calon-calon kita nie..tetapi mau diingatkan..setelah menang..manifesto itu jangan hangat-hangat tahi ayam dan untuk glamer jer..biasalah..ada yang masuk pemilihan ini maybe ade udang disebalik mee...bukan untuk PELAJAR..selepas dapat tempat menjadi MPP..tidak menjalankan tugas...kan MPP itu suara PELAJAR..suara yang didegari oleh Pihak U sendiri..n aku harapkan sesi ini lahirlah MPP yang berkarisma..PRO-M or PRO-A??aku rasa tidak jadi masalah..cuma ideologi MPP ini mestilah bernas..jikalau mengikut kerajaan..PRO-A menjadi inspirasi hati kerana akan membawa kegemilangan Universiti..InsyALLAH..bukan aku x sokong PRO-M..cuma..aku takut ada udang disebalik mee..mungkin sesetengahnya..tidak lah semua..kerana ku tahu mereka ini PRO-M & PRO-A adalah suara pelajarr....jadi mari sama-sama kita mengundi pada hari ini..memilih bakal suara pelajar kita..ikot lah krediabiliti mereka..serta ideologi yang mereka berikan..MAHASISWA UNGGUL KEJAYAAN NEGARA..jangal lupa mengundi k :)

p/s:aku baru je mengundi n dapat baju XXXL..diulang kembali XXXL..tapi amik jerla..kasi abahku..hheehehe...

No comments:

Live Love Hope DreAm wiTh You

Daisypath Anniversary tickers

AKu adaLah Aku

AKu adaLah Aku