Monday, June 15, 2009

Kehidupan Aku...

Salam sume..ermm lama gak aku x tulis kat blog aku nie..nak dekat sebulan kot..ntah..tetiber jer kemalasan melanda dalam diri..huhuhu..ok la..sebenarnye..bz ngn program n short sem ni..dalam sebulan ni..bnyk kenangan manis n kenangan yang x berapa nak manis yg berlaku dalam KEHIDUPAN AKU..tapi x per..tu sume hanyalah rencah kehidupan untuk mematangkan seorang makhluk ALLAH yang dinamakan manusia yg menjadi khalifah di muka bumi...

Ok ler..aku nak citer pasal short sem aku..semuanye berjalan dalam keadaan yang baik..first week wat repair maintanance..kire repair computer la..erm..bab ni ok la...format computer..hehehe..kuiz pun layan jer..eermm pastu masuk lah multimedia lab..hehehe..mase ni jdi budak tadika balik..main clay..main kaler2x..huhuhu..best woo..sebenarnyer kitaorng satu grup kene wat clay animation mcm citer pingu tue..tu..pastu pun..'shooting' pun bermula..memang best la..walaupun kdng2x tensen..tapi bile dah siap..fuhh legaa...n last subjek kemahiran..networking..subjek n lecturer pling sempoi..enjoy jer mase kat lab..n esk abislah subjek aku tu..kuiz daaa..hehehhe..tu baru subjek kemahiran..subjek etika lak..adeyhh mcm x blaja pun ade..sbb subjek membaca..kadang2x x der klaz..teros presentation minggu depan pastu final paper..hehehehe..


ini la clay yg kitaorg buat..huhuhuhu


tu jer la short sem aku untuk sem ini..yg penting bnyk ilmu yg aku dapat walaupun ade bende yag aku dah tahu..tapi mase first week n second week..perghh boring giler..tapi erm..short sem aku menjadi happy bile dah ade program yg dinamakan TAUTAN WARISAN..hehehe..tapi aku citer next entry la ek..bnyk kenangan kat program tue..yg menjalinkan antara kawan-kawan menjadi sebuah family..family TAUTAN WARISAN..hehehe..the boomm..k lar..nak antar rumate aku blik kelantan...tapi smpai BP jer aku antar..hehehehe..CHAIYOKKKKKKKKK...wasalam

No comments:

Live Love Hope DreAm wiTh You

Daisypath Anniversary tickers

AKu adaLah Aku

AKu adaLah Aku