Thursday, June 18, 2009

DuriaN oh DuriaN...

salam sume..hehehe..sekarang kan musim durian kan..aku tau kowang mesti suke durian punye..orang MALAYSIA suke mkn durian ni..hehehe..heheh..sbnarnye aku nak citer..kisah family aku ngn durian..hehehe..minggu lepas aku blik la kg ku di melaka..ghindu la pulak lepas join program tautan tue..ari jumaat kot..abah aku nak pi beli durian..ermm sbb anak laki sowang nie balik..(prasan..)..cari punya cari dapatlah durian kat ayer molek..ermm..ayah ngn aku pun pilih2x durian mana yg baik..aku main pilih je..hahaha..em skali byar..pergh leh la dikatakan mahal..erm aku try rase gakk..sedap..manis..kaw2x la..hehehhe..balik jer..aku ngn kakak aku serbu..huhu..bape bijik ek aritu aku makn..ade satu guni lagu tu..mak aku nk wat pengat durian..kegemaran my father..nak jadik cerita..esk nyer bukak la duria yg satu guni lagi tu..perghh..bile bukak jer..bnyk giler yg busuk..2-3 biji jer baik..adeyhhh...mak aku suh aku amik gmbr jadikan bukti..suh abah aku tgkk..hahahahaha...aku pun snap la beberapa gmbr..
.
ni ler gmbr durian yg busuk tue...hehehehehe

hehehe..pasni mesti kowang geli nk mkn pas tgk durian sebegini..hilang selera..heheh..aku penah mkn durian samapi demam..hilang suara..sejak tu aku mkn sket2x jer..ni nak mkn lagi ni kt umah keluarga angkatku kt ayer hitam..kene le tggu adik bradik angkatku juga..mana la ko jep ngn haniz ngn kiki..heheheh

1 comment:

amira + adnan = gLam mirad said...

oiii...mawu makan gak ! !
huhuhu~

Live Love Hope DreAm wiTh You

Daisypath Anniversary tickers

AKu adaLah Aku

AKu adaLah Aku