Friday, August 5, 2011

salam jumaat..

salam...ermm kejap je sudah hari jumaat..masa terus berlalu tanpa kita sedari..semakin cepat waktu berlalu..semakin meningkat umur kita di dunia ini..dan hari ini adah puasa yang ke-5..alhamdulilah kerana aku berada di dalam bulan ramadhan...ini pun baru je balik dari masjid telok mas..hehehe..ramai jemaah hari ini..alhamdulilah..tetapi kan kat sini aku nak kongsi perilaku jemaah yang membawa anak-anak ke masjid..memangla kita perlu didik anak-anak kecil ini ke masjid..tapi bila di masjid perlu dipantau juge..ini tidak...membuat bising apabila imam membaca khutbah..ermm bukan mau disalahkan tetapi tolonglaa beritahu anak anda adab ketika ke masjid..insyallah..melentur buluh biar dari rebungnya..hehehhe..ini hanyalah pandangan sahaja ;)

P/s : dan jangan lupa rapatkannn saf ;)

1 comment:

Ummi Aini said...

salam jumaat..semoga ramdhan ini memberikan keredhaan kpd kita.Insya-allah

Live Love Hope DreAm wiTh You

Daisypath Anniversary tickers

AKu adaLah Aku

AKu adaLah Aku