Monday, November 30, 2009

MooD ExaM dah habis!!!

selepas 2 minggu penuh bebanan ilmu di mendula oblaganta aku nie..akhirnye bebas jua...hilang juga ketensenan aku pada 2 minggu tersebut..tapi nak x nak..aku kene tempuh kerana disitu aku diukur dengan ilmu yang telah aku pelajari..exam oh exam...dah habis exam..mesti semua pelajarr akan merasa lega..tapi ingat2x..bukan mase blaja je kita di uji ngn exam2x nie..tapi bila kita menutup mata dan meninggalkan dunia yang fana ini juga kita akan diuji..mengambiil final exam yang terakhir sekali...iaitu menjawab soalan dari mungkar dan nangkir..k lar..sbnarnye lmbt juga aku post ent3 nie..hehehe...papepun bertemu kita di semester hadapan..hope dapat maintainkan pointer aku sehingga aku grad...insyALLAH...amin....

P/s : ~~~cuti ini mau rehat2x aje diumah~~~~
~~~~Selamat Bercuti kepada semua teman-temanku~~~~


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

No comments:

Live Love Hope DreAm wiTh You

Daisypath Anniversary tickers

AKu adaLah Aku

AKu adaLah Aku