Monday, November 30, 2009

KeboringaN..

adekah phrase untuk keboringan??kalau x der aku adakah aje la..hehehe..betul ni..betol-betol ngh boring..cuti-cuti ni pun x pegy mana..duk umahh+on9+tengok TV+makan+solat+tido..begitulah rutin harianku..huhu..nak kuar laak..bajet aku larik..jadikk duk umah je lar...hehehhe...sebnanye hari ini aku dah tau semua result gred aku untuk final exam yang lepas tu..tgk kat SMAP(Sistem Maklumat Akademik Pelajar)..hehe..tengok kat senarai tampal..ermm..amat memuaskan hati..akhirnya usaha aku memerahkan otakkkk telah berjaya..syukur kehadrat illahi serta dorongan wif my parents n family n kawan-kawan...sem depan kene work harder lagi la..hehehe..aip...nak wat ape ni???kowang leh bgitau x cadangan kowangg..maybe leh ilangkan keboringan aku nie..hehehe...papepun..chaiyokkkkkkkkkk :)

No comments:

Live Love Hope DreAm wiTh You

Daisypath Anniversary tickers

AKu adaLah Aku

AKu adaLah Aku