Saturday, May 9, 2009

SelamaT HarI Emak




salam..entry kali ini aku nak mengucapkan selamat hari emak kepada semua emak-emak yang tlah menjadi emak dan bakal menjadi emak...hehehe..x kiralah dipanggil mummy,mum,emak,ibu,umi..die adelah satu nama besar yang sanggup mengorbakan dirinya untuk melahirkan kite..especially my mum, Wan Fatimah Bte Sheikh Abdul Rahman Al-Amudi..Selamat Hari Emak..hehehe..Emak aku ni seorang yang mengambil berat terhadap hidup anak-anaknye..die seorang yg tabah..suke bunge orkid..hehehe..Mak aku ni la segalanya bagi aku..abah jugak..msakan die perghh sedaap..aku suke lempeng yang mak aku buat..menjilat jarii..hehehe..k lar..nak mundy..Selamat Hari Emak...semoga hidupmu dibawah lembayung ILLAHI..dan bersama suami tersayang dan anak-anak dan menantu tersayangg..aminn..SAYAng EMakk

Emak...
dirimu ratu hatiku,,
dirimu pembakar jiwa ku..
tike aku ketawa, gembira, sedih dan kecewa,,
kau senantiasa bersama aku..

Emak..
maaf jika aku pernah menguris hatimu...
aku tau dikau sedih dan marah...
tapi dikau sedikitpun tidak menunjukkanya..
dikau tabah..melayan karenah anakmu ini...

Emak..
kata-kata dan nasihatmu..
akan ku pegang hingga ke akhir hayat..
pengorbanan mu tidak ternilai..
menjaga dari ku dari kecil hingga ku dewasa...

Emak...
ku mahu selalu disampingmu..
aku amat menyanyagi mu...
Selamat Hari Emak...


No comments:

Live Love Hope DreAm wiTh You

Daisypath Anniversary tickers

AKu adaLah Aku

AKu adaLah Aku