Tuesday, November 2, 2010

3 minggu bercuti :) :(

salam semua..erm..start ari jumaat lepas aku dah bercuti..cuti study week n 2 weeks cuti khas Universiti beri untuk deepavali n raya Qurban...erm..pas tu berhempas pulas la untuk final exam insyallah untuk last sem aku mengambil final exam..bukannye dah habis study but sem depan aku tggal hanya PSM 2 ku sahaja..yuhuu..means sem depan no class,no asignment, no test, no final exam :)..jumpe SV aku je lar..jadual exam untuk sem ini sudah keluar..nanti aku paparkan jadual waktu yg aku rasa mcm..hurm x tau la mau ckp..huhu..aku amik 4 paper sem ni..VR,HCI,JAVA,Data mining..semua paper adalah sangat menakutkan yer...especially JAVA...x tau la nape susah sangat mau faham konsep JAVA nie..x pe lah..insyallah aku mau wat terbaek untuk paper ini :)

Sebenar nya 3 minggu bercuti ini bukan untuk bersenang lenang kat ghumah..bnyk asignment n projek mau disiapka..sbb naik je cuti ini ada present untuk projek :( ...PSM 1 aku sudah berlalu..alhamdulilah..walaupun kene hentam la juger..tapi aku puas hati apa yang aku telah lakukan..

apa aktiviti mau dilakukan ye skrng??hurm..semestinya tgk TV n surf tenet...huhu..anyway aku baru balik dari KL..cousin kahwen kat PJ..pastu singgah puler ke masjid besi kat putrajaya..:) k ar..mau mamam disebabkan mak aku masak sedap arini..kat rumah makan je lar..bile kat umah sewa..ikat pewot :)huhu...jumpe lagi di ent3 akan datang :)

No comments:

Live Love Hope DreAm wiTh You

Daisypath Anniversary tickers

AKu adaLah Aku

AKu adaLah Aku