Tuesday, October 27, 2009

Hari-hari yang dilalui...

Salam semua..kowang sume sihat x??ye lar sekarangkan musim demam..erm..lama gak x update blog aku yang semakin bersawang nie..bukan aper..maybe bz dengan kerja-kerja yang perlu diuruskan dahulu..life must go on frenz..hari-hari yang aku lalui kini membuatkan aku sedari hidup ini banyak ranjau dan duri serta halangan yang perlu aku tempuh..yang penting sekarang aku sudah hidup BEBAS..ok lar..sebenarnya final pun semakin dekat..baru jer abis test graphic mlm tadi..tapi mcm senget jer soalan die..hehehe..sekarang nak tumpu pada final sebab ade paper aku tu..satu hari 2 paper..2 paper tu membaca..memang panas la otak aku nie..heheh..sebelum tu aku nak citer sket..pasal PROFAST yang aku pegy dengan kelab KKDK..memang best la kat ICR hulu langat selangor..aku pegy sbgai ajk tapi best jugak..sbb leh la kaut ilmu2x tentang fasi daripada trainer2x yang bertauliah..walaupun letih,,tapi serunuk beb..dapat jumpe kawan2x baru..ukhwah terjalin..kitaorg kat sana 3 hari 2 malam..papepun thumbs up kepada pengarah program, jep..ajk2x yang x menang tangan..trainer2x yg bertauliah,..pak wan ngn mak wan yg sporting..dan peserta/fasiltator yang sngt besh..tahniah kepada anda semua..k lar..jumpe lagi di en3 seterusnya...

1 comment:

Unknown said...

yg paling best adelah peserta kan? haha

Live Love Hope DreAm wiTh You

Daisypath Anniversary tickers

AKu adaLah Aku

AKu adaLah Aku