Friday, September 11, 2009

Hari-hariku...

"hari-hariku semakin pudar..tetapi jelas teserlah kegembiraan ku..di hati merundum kasih..di luar bagaimana kesahnya..hanya takdir penentu segalanya..biarpun bukan titik pemisah antara kita..cuma kuharapkan kenangan yang kini dan juga dulu tersemat di hati kita..titik perpisahan ini hanya aku dan dikau saja yang tahu..peduli kata org..terus kejar impian masing2x..harap kita berjaya pada satu ari nanti..insyallah..jangan di bilang benci kerana benci itu tiada..jangan di bilang marah..kerana marah itu tiada..jangan dibilang kecewa kerana kecewa itu juga tiada kerana hilang dek hembusan angin yang meniup..cuma ku ingin berkata..Impian Harapan Cinta Hidup akan menjadi satu...Hidup satu perjuangan..tiuplah supaya ia kembali semangat..Hidup ini perlukan pengorbanan kawanku..hidup ini jua perlukan kasih dan sayang kawanku..ku harapkan pengorbanan yang kita lakukan ade hikmah di sebaliknya..hanya itu yang mampu kita lakukan..Hati berbisik, mulut berkata..mata melihat..hari-hariku kini hanya IMPIAN yang ku kejar..hari-hariku ini hanya HARAPAN ayah dn bondaku..hari-hariku ini hanya CINTA kepada semua umat di dunia ini...dan hari-hariku ini hanya HIDUP kerana-NYA..INSYALLAH....Bersedialah dan semoga perjalanan hidup kita diredhai ALLAH dan sentiasa berada di Lembayung Illahi..amin"

No comments:

Live Love Hope DreAm wiTh You

Daisypath Anniversary tickers

AKu adaLah Aku

AKu adaLah Aku